משלוח מבוטח חינם

תכשיטי יעל מעל 40 שנות פעילות

עגילים בעיצוב אישי

עיצוב עגילים נתון בדרך כלל בידי אומנים שמעצם עבודתם מחפשים תמיד רעיונות חדשים לעיצוב. אלמנטים נוספים שיהיה אפשר להשתמש בהם כעגילים ,חומרים חדשים שונים ומשונים שבעזרתם יפציע הרעיון החדש של התכשיט .אחרי שהרעיון של המעצבים יוצא מן הכוח אל הפועל ואנחנו רואים את יצירתם ,אז ניתן אצלנו הבחירה לבחור את הדוגמא והרעיון שאנו רוצים שיהיה תלוי או מוצמד על האוזן שלנו.

לפני שנגיע אל נושא המאמר שהוא עיצוב עגילים ,צריך לדעת משהו חשוב : ישנם כמה סוגי עגילים שכבר שנים רבות קיימים בתרבות אצלנו ,אני קורא להם עגילים קלאסיים כגון עגילי חישוק או עגילים צמודים לאוזן עם יהלום או כל אבן חן אחרת, בכל מיני סוגי גדלים: קטנים בינוניים או גדולים , בזהב לבן ,צהוב או אדום ,עגילי דיאנה ,שהוא עגיל עם אבן חן שמסביבו משובצים יהלומים בצורת אובל, או עיגול, עגילי בננה וכ"ו, שכל הסוגים הללו קיימים בהמון וריאציות וגדלים ,אישית ,אני חושב שעגילי חישוק ועגילי אבן צמודים לאוזן חייבים להיות בכל קופסת תכשיטים של כל אישה ,שכן שני סוגים אלה ,מתאימים כמעט לכל התרחישים שבהם אנו רוצים להיות עם עגילים על האוזניים והם גם מתאימים ליומיום בזמנים שבשגרה.

אז לפני שקונים איזה עגיל מיוחד שהצורף שלנו בונה אותו באופן אישי לפי טעמנו ,כדאי לקנות עגילי חישוק ועגילי אבן צמודים שיהיה לנו תמיד בנמצא….

רוב הרעיונות לעגילים שאנו רוצים לראות על האוזניים שלנו, באים מרעיונות של עגילים שראינו אצל אחרות או בתמונות של עגילים שראינו בפרסומות או על דוגמניות ושחקניות או מגישת חדשות כלשהיא שראינו בטלוויזיה וזה מצא חן בעינינו מאוד וזה נתן לנו רעיון מה אנחנו רוצים שיהיה נמצא על האוזן שלנו. כל העגילים האלה כל הסגנונות והרעיונות שאנו חושבים עליהם מתחיל ברעיונות שעולים במוחו של האומן …..,הדמיון שמפעיל הצורף כשהוא חושב על רעיון ,מורכב בעיקר משני סוגי דמיונות : הראשון הוא דמיון יצירתי ,שבו עולה רעיון חדש לחלוטין במוחו של האומן ,רעיון חדשני שאף אחד לא חשב עליו קודם .בסוג דמיון זה יש המון סיפוק …מן רעיון שבא כאילו משום מקום… בקבלה קוראים לזה 'הברק המבריק’ ואז אחרי שעולה הרעיון הצורף בונה אותו שלב אחרי שלב ,עד שלבסוף אנחנו רואים את המוצר המוגמר …. ויש את סוג הדמיון השני…

סוג הדמיון הזה נקרא דמיון צירופי, שבו אנו מצרפים בדמיוננו דברים שאנחנו מכירים ויודעים ומחברים אותם במחשבתנו ביחד לרעיון חדש שלא היה קודם . זה שונה כמובן מדמיון יצירתי שבו מישהו חושב על משהו חדש שלא היה קודם.

רוב העבודות שאנחנו עושים אצלנו בבית המלאכה באים מהדמיון הצירופי. בואי נגיד שאת הקליינטית שלנו ואת באה עם רעיון כלשהו לעגיל שאת רוצה, אבל עם תוספת של איזשהו ניואנס חדש ,שייחד את העגיל הזה, ויגרום לך הנאה רבה מהצורה החדשה של העגיל שעכשיו יהיה רק שלך , אז את יוצרת קשר או מגיעה אלינו פיזית , ומתארת לנו במה את חושקת…. אנחנו נמשיך מכאן עד לסיום היצירה .

לפעמים באות נשים שיודעות שהם רוצות משהו מיוחד ,אבל עדיין לא יודעות בדיוק מה ולכן אצלנו בחנות הם ימצאו המון רעיונות חדשים, שמשם נוכל להתחיל את התהליך היצירה.

משך הזמן ליצירת משהו חדש לא אמור בדרך כלל להמשך פרק זמן ארוך, בדרך כלל רק כמה ימים אם זה משהו מסובך. יצירת עגיל חדש, הוא תהליך מהנה מאוד שבו מוציאים מהכוח אל הפועל את כוח הדמיון שלנו וכשאת נמצאת עם צוות שמסוגל לעצב את רעיונך לכלל תכשיט חדש ברמה גבוהה שאת מצפה לה ,אז החוויה מתעצמת הרבה יותר. לקוחות רבים שלנו,  שכיום הם לקוחות חוזרים כבר במשך שנים, יעידו עלינו , שרמת השירות שלנו ,האיכות והמחיר הם מהטובים ביותר , הלקוח תמיד במקום הראשון ,ותפקידנו לתת את הטוב ביותר !!!

אז אם את שואלת מי עושה עבודות יד ?

מי מעצב תכשיט לפי רעיון שלי?

ועל מי אפשר לסמוך עם תכשיטי זהב שיעשה את העבודה הכי טוב

אתם מוזמנים לתכשיטי יעל יפו 101 ירושלים 0556693104 אנחנו פה בשבילכם (-:

תכשיטי יעל מזמינה אותך ליצור את העגיל החדש לקולקציה שלך בהצלחה 

עיצוב תכשיטי זהב

לפני כשלושים שנה ,לאחר שחרורי מצה"ל, התחלתי את דרכי כמוכר בחנות התכשיטים של אבי . בהתחלה כמובן לא הבנתי דבר וחצי דבר על הכנת תכשיטים

צמידים בעיצוב אישי

הצמידים כתכשיט מוכרים לאדם כבר אלפי שנים, על פי מחקרים, הצמידים הראשונים נוצרו במצרים עוד לפני כ 5000 שנים ,כשהמפורסם שבהם הוא צמיד החרפושית שייצג

עגילים בעיצוב אישי

עיצוב עגילים נתון בדרך כלל בידי אומנים שמעצם עבודתם מחפשים תמיד רעיונות חדשים לעיצוב. אלמנטים נוספים שיהיה אפשר להשתמש בהם כעגילים ,חומרים חדשים שונים ומשונים

מדריך למדידת טבעת

איך מודדים מידה לטבעת? ישנן שתי שיטות:

שיטה ראשונה – באמצעות אפליקציה ייעודית לכך:
מדידת גודל טבעת באמצעות אפליקציה ייעודית לנייד היא אפשרות פשוטה ונוחה ואנו ממליצים עליה.
על מנת לעשות את זה פשוט הורידו את האפליקציה המתאימה לטלפון הנייד שלך:
קישור למכשירי אנדרואיד- קליק להורדה
קישור למכשירי אייפון- קליק להורדה

התקיני את האפליקציה, ופעלי ע"פ ההוראות הבאות:
– הניחי טבעת שיש ברשותך על מסך הטלפון.
– התאימי את גודל העיגול שעל המסך לגודל הטבעת שלך.
– המידה שתופיע על המסך, היא המידה שלך

שיטה שנייה – באמצעות מדידה ידנית:
ישנם חמישה שלבים פשוטים לבדוק את מידת הטבעת ברמת דיוק מעולה אך יחד עם זאת, הדרך הוודאית ביותר לקבלת מידת הטבעת הרצויה היא באמצעות מדידת טבעת משומשת או האצבע על ידי חנות תכשיטים. כל מה שתצטרכו, הם 3 דברים:

עט, סרגל המודד מילימטרים וחתיכת חוט דק.
שלב 1 – מה הכלים הנדרשים למדידת המידה הרצויה?
שלב 2 – מציאת הנקודה הנכונה בסרגל קחו בידכם את החוט ולפפו אותו מסביב לבסיס האצבע, אשר תענוד את הטבעת.
צריך להיות מספיק "מרחב" לחוט, על מנת לאפשר לו לנוע בחופשיות בחלק העבה ביותר של האצבע.
שלב 3 – סימון הנקודה על החוט באמצעות העט, בצעו סימון במקום בו קצוות החוט חופפים וסוגרים מעגל שלם.
שלב 4 – הסרת החוט ומדידה על הסרגל, הסירו את החוט. מדדו מקצה החוט ועד הסימון של העט.

לטובת השלב הבא, חשוב לזכור האם לקחת מידה במילימטרים או באינצ'ים.
שלב 5 – מדידה וקבלת מילה

טבלת מידות טבעות

מידת הטבעתהמידות שנלקחו
USAאינצ'יםמילימטרים
31 11/16"44.1
3.51 3/4"45.4
41 3/16"46.5
4.51 7/8"47.8
51 15/16"49
5.5250.3
62 1/16"51.5
6.52 3/16"52.8
72 1/4"54
7.52 5/16"55.3
82 3/8"56.6
8.52 7/16"57.8
92 1/2"59.1
9.52 9/16"60.3
102 5/8"61.6
10.52 11/16"62.8
112 3/4"64.1
11.52 3/16"65.3
122 7/8"66.6
12.52 5/16"67.9
13269.1

 

טיפים חשובים למדידת אצבע
1. מידות האצבעות של יד ימין לא תמיד זהות לאלו שביד שמאל.
2. הכי טוב למדוד בטמפרטורת החדר.
3. רצוי למדוד את החלק העבה יותר של האצבע.
4. במדידת היקף האצבע יש לוודא שהסרט אינו הדוק מידי או משוחרר מידי. תנסי שהוא ירגיש לך כמו שטבעת מרגישה.
5. במידה ואינך בטוחה במידה, רצוי לקחת מידה גדולה (כחצי מידה יותר) ולא קטנה מהמדידה שביצעת.

דילוג לתוכן